A Treia Zi pe Partie


Ne-a preluat Alex de la centrul de inchirieri. El urma sa lase voinicul la un loc de joaca, pe care l-am gasit in apropiere, in incinta hotelului Grand, cel mai cel complex hotelier din statiune, cu piscina in aer liber, sala de bowling, etc, o imensitate. Camerele, aici, cu demipensiune, costa 160 de euro pe noapte, pentru doua persoane. Cand l-am vazut si pe-al meu pe partie, echipat, mi-am zis: hai ca se poate, schiem toti trei. Minunea a durat o tura, ca ne-au sunat de la locul de joaca, spunandu-ne ca praslea e isteric si c-am face bine sa mergem sa-l ridicam! S-a sacrificat el, eu speram ca apuc sa ma dau o data cu printesa pe telescaun. L-am intrebat pe Alex: Do you think you'll be able to take both of us up there at the end of this lesson? No! Nu-mi trebuie decat un cuvat si-o intonatie, ambele gresite, sa simt ca-mi vajaie capul mai ceva ca viscolul de-afara. Ca era o dimineata cetoasa, cu vant, si ningea marunt! La nervi, nu mai gandesc nici macar la limita coerentei la care o fac in stare bruta, ca normala n-as putea spune, sa nu mint. Prin urmare, i-am suierat printre dinti: If you don't want to, I'll find someone who will! You want another instructor? Ma intreaba el, vadit afectat. Only if you don't want to take both of us up there! Si-i arat, hotarata, partia de pe care coborau carduri de copii fericiti, cu instructori sau fara. Atunci si numai atunci s-a apucat sa-mi explice, sa-mi calculeze riscurile, sa-mi spuna ce nu-si asuma. Cam tarziu, daca primul nu ar fi fost urmat de aceasta explicatie, mai avea cu cine vorbi. Pierduse momentul, imi venea sa-i dau cu betele la fund. Cel putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu