Vine Zapada, aveti Anvelope de Iarna?


Eu inca nu am anvelope de iarna, nu am apucat deocamdata sa imi cumpar, dar am gasit vanzatorul perfect! Dupa ce am cautat pe cel putin sase siteuri de specialitate, am gasit cele mai bune oferte pentru anvelope de iarna la Best Tires! Au redus preturile aparent inca din octombrie, dar pana acum nu am aflat de asta pentru ca nu am avut nevoie de un set nou. Acum, ca vremea de afara prevesteste iarna din ce in ce mai mult pe zi ce trece, am decis ca este timpul sa imi cumpar cauciucuri de iarna ca sa fiu sigur ca nu voi fi prins pe nepregatite. De cand mi-am cumparat prima masina am vrut intotdeauna sa fiu in siguranta pe carosabil. Am tinut intotdeauna foarte mult la calitatea cauciucurilor mele, mai ales atunci cand a fost nevoie sa imi dotez masina cu anvelope de iarna. Cele patru cauciucuri pe care le montam pe masina noastra sunt singurele puncte de contact cu carosabilul pe care le avem, de aceea este imperios necesar ca intotdeauna acestea sa fie intr-o stare de functionare conforma cu indicatiile fabricantului.


Atunci cand vine iarna, conditiile de rulare pe drumurile publice se schimba dramatic. Pe langa zapada care poate acoperi soseaua, trebuie sa luam in calcul, poleiul, dar si substantele pe care le imprastie autoritatile pentru a preveni derapajele. Toate acestea influenteaza in mod direct modul in care se comporta masina noastra atunci cand aceasta ruleaza pe carosabil. Directia, viteza maxima, acceleratia, dar cel mai important distanta de franare sunt toate direct influentate de starea in care se afla setul nostru de anvelope de iarna. Din aceasta cauza si datorita faptului ca vreau sa ma simt mereu in siguranta la volan, prefer sa imi dotez masina cu cele mai bune anvelope de iarna si sa le pastrez pe acestea in cele mai bune conditii pentru a fi sigur ca le mentin durabilitatea. Ofertele celor de la best-tires.ro m-au surprins si m-au facut sa vreau sa achizitionez un set de pe site-ul lor. Dupa ce cauciucurile vor fi livrate, voi merge la serviceul lor pentru montaj si pentru a-mi verifica si geometria rotilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu